12.11.

happy birthday to myself!
______________________
danas mi je 15.rodjendan! super doba…ali nazalost kratko traje.
osjecam se tako prazno…iako sam ga sinoc proslavila i iako je bilo sve super ne osjecam se super.umorna sam.
dobro se sjecam svog 7.rodjendana i skoro svakog drugog…joj ko da sam jucer tek krenila u vrtic,tako vidim sve u svojoj glavi…a danas…tocno prije 15 godina ja sam po prvi put progledala…tako mala,dernjava i placljiva…novo malo bice…bice koje nije moglo ni naslutiti sto ga ceka,sto mu zivot nosi…bice koje se u maloj posteljici borilo za zivot…i najmanji dogadjaj mogao bi mi potpuno promijeniti zivot.danas su to sitnice,ali onda…rat je promijenio sve.gledajuce s jedne strane-unistio sve!ali gledajuci s druge strane-zivot okrenuo na novu stranu,mogu biti sretna sto se sve ovako zavrsilo.
izbjeglistva se sjecam samo u djelicima…ne znam sto se tocno izdesavalo,ne sjecam se,ali se sjecam osjecaja.straha,ne shvatanja i zbunjenosti,brige,ceznje i zelje da sve prodje…sjecam se usamljenosti,bola koji me prozdirao iznutra…tako malenu me jeo…tako malenu,a opet dovoljno zrelu…
___________
eto unijela sam linkic sa strane pa mi se upisite u knjigu gostiju! 😉 i ostavljajte komentare!pusa svima koji me citaju! :*

ywa
"...The more I know, the less I understand, and all the things I thought I'd figured out, I have to learn again..."

5 komentara

Komentariši